3 Aralık 2012 Pazartesi

Dudak Çatlaklarına Karşı..

Merhaba sevgili herkes,

Ağustos ayından beri sizlere yazma fırsatı bulamadım. Ardı arkası gelmeyen ev halleri, aile sorunsalları sebebiyle sizlerden uzak kaldım..

Dönüşüm bari şöyle ele avuca gelir bir sorunun çözümüne yardımcı olsun dedim ;-)

Sizleri bilemem ama ben çocukluğumdan beri her kış dudaklarımın kuruması ve çatlamasından ve kanamasından muzdarip olmuşumdur. Lise yıllarımda bu o kadar büyük bir sıkıntıydı ki benim için denemediğim dudak yumuşatıcısı kalmadı. Hiç birinde tam ve tatmin edici bir sonuç alamadım.

Neden sevmiyorum bu blistick tarzı dudak yumuşatıcılarını derseniz işte nedenlerim:

1- Gün içinde sık sık aklınıza gelip kullanmanız lazım..

2- İş hayatında rujla kullanımı çok da uygun değil.

3- Bir iki gün kullanmayı unutursanız dudaklarınız ponza taşı pıtır pıtrak oluyor.

4- Dudak sürdüğünüz addeyi tam olarak emmediğinden sürekli yağlı bir yemekten kalmış gibi hissediyorsunuz..

Bunlar benim için oldukça sinir bozucu sebepler.. Bu tatsız durumu düşünüp dururken birden kendime neden dudaklarım için Bepanten krem kullanmayı hiç akıl etmediğimi sorarken buldum.

İçinde B vitamini ihtiva etmesi, hücre yenileyici ve cilt nemlendirici özellikleri ile elimin altındaki Bepanten kremi dudaklarım için kullanmaya karar verdim..

Şimdi eğer çalışmıyorsanız sabah kahvaltıdan sonra çok rahatlıkla dudaklarınıza bepanten sürüp cildinizin emmesini bekleyebilirsiniz. Çalışıyorsanız ise gece yatmadan önce sürmenizi öneririm.

Sabah kalktığınızda dudaklarınızın o yumuşacık pürüzsüz ve esnek oluşu o kadar hoşunuza gidecek ki anlatamam.. Gözle görülür bir iyileşme.. Lokum gibi dudaklar ;-)

Deneyin.. Benim gibi memnun kalacaksınız eminim..

Sevgiyle,
Annesinin Kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder