4 Mayıs 2010 Salı

Taşınma Heyecanı

Hepinize kocaman bir MERHABA :)

Son 20 gündür deli bir taşınma heyecanı içerisindeyim. Önce biz eşimle yeni evimize taşındık. Sonra kızkardeşimin kendi evine taşınmasına yardım ettik. Anlatılır gibi değil. Gözümü kapadıkça koliler görmeye başlamıştım. Ürkütücü değil mi? 

Neyse, bir süre koli, kutu, transportasyon sözcüklerini gündemimden çıkardım. Ayrıca İgdaş, Elektrik, Su, Mühendis onayı ve benzeri kelime ve tamlamaları da duymak istemeyebilirim. Lütfen herkes evinde otursun kimse bir yere taşınmasın bir süreliğine :-)

Annem olsa taşınmak daha kolay olurdu diye de düşünmeden edemiyorum. O mükemmelliyetçi ve titiz ve sistematik başak kadını bırakın beni ve kızkardeşimi tüm apartmanı 1-2 hafta içinde istifleyip taşıyıp yerleştirebilirdi, inanın. Şimdi oturma odamda duran ve henüz açılmamış olan kolilere bakıp bakıp "burnumu oynatsam Samantha gibi yerli yerine girer mi aceba?" diye düşünen bana "Fazla düşünme, harekete geç" diyor..

Gitmeliyim. Anneleri kızdırmaya gelmez :))

Sevgiyle kalın...
Annesinin kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder