8 Şubat 2010 Pazartesi

Merhaba Yazısı

Evim - İlkbahar 2008
Lodos fırtınalı bir gün evde oturup ne yapacağımı düşünürken aklıma geldi; annemin yıllar boyunca, günlük konuşmalarımız içinde, fark ettirmeden öğrettiği şeyleri bir blog üzerinden paylaşmak. Önceleri, bana ve kız kardeşime aktardığı tüm pratik bilgileri kendim ve ileride dünyaya gelecek çocuklarım için not etmeye başladım. Sonra bu bilgileri ilgilenen tüm dostlarla paylaşmanın annemin anısı için yapılabilecek en güzel şey olabileceğini fark ettim.
Annem sevgisiyle insanları derinden etkileyen, öğrenmeye meraklı, sürekli düşünen ve kendini geliştiren harika bir kadındı. 54 yaşından sonra kuantum fiziği öğrenmeye karar vermesi bunun en iyi kanıtı sayılabilir :)
Istanbul'da tek başına iki kız çocuğu yetiştirip onların eğitimli ve kariyer sahibi iki genç kadın olduklarını görmenin kendisi için en büyük ödül olduğunu söylerdi. Ona göre hayatta yapılabilecek en iyi yatırım insanın kendi çocuklarına yaptığı yatırımdı. Ve kendisini bu yüzden çok şanslı addederdi.
Hayatı boyunca, daha küçücüklüğünden itibaren, kendini edindiği bilgiyi faydalı bir kullanıma uygulamaya adamış bu küçük ama bir o kadar da güçlü kadının aramızdan ayrılmasının üzerinden tam olarak 2 ay ve bir gün geçti. Bedenen yanımda olmadığına alışmaya çalışmakla geçen günler içinde onun en çok değer verdiği iki şeyi düşündüm hep: Bilgi ve Paylaşım..
Tam da bu sebeple "Annemden Notlar" adı altında bir blog kurup çalışan kariyer sahibi kadınların hayatlarına pratiklik katabileceğim bir ortam yaratmak istedim. Çünkü anneme göre dünyadaki en zor işlerin başında çalışan, evli ve çocuklu bir kadın olmak vardı.
İşte bu blog tıpkı annem gibi bir çok meziyeti olan tüm kadınların hayatı kendileri için pratik kılan sırlarını birbirleriyle paylaşmaları için var. Böylece, birlikte ve elele, ailelerimize ve sevdiklerimize daha çok vakit ayırabilir, kendi hayatımızı yaşamayı unutmadan yaş alabiliriz.
Sevgiyle,
Annesinin Kızı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder