30 Ekim 2013 Çarşamba

Merhaba :)

Sevgili Dostlarım Merhaba,

Uzun zamandır yazamadım. Öncelikle kusuruma bakmayın ne olur.. Bebeğimiz beklediğimizden 2 ay erken ve oldukça düşük kiloyla prematüre olarak dünyaya geldi. 1,5 ay boyunca yoğun bakımda kaldı. Çıktığında tüm enerjimi ve dikkatimi ona yönelttim doğal olarak..

Bugün artık ele avuca gelen bir oğlum var çok şükür. Allah yardımcımız oldu ve onu bugünlere kadar getirdik..

Sizlere deneyimlerimle ilgili detaylı yazılar yazacağım..

Ama şu an kaçıyorum çünkü minik tavşanımın içeriden mıkırdama sesleri geliyor..

Sevgilerimle,

4 yorum:

  1. Merhaba :) Yorumu nereye yazacagimi bilemedim burda karar kildim. Umarim blog yazmayi birakmazsiniz sizden cok guzel seyler ogrendim. Bir kac sorum var, sacim cok gur ve saglikliydi sonra asiri dokulmeye basladi kan testi yaptirdim ama bir sorun da gozukmedi. Piyasada satilan sampuanlarin bizlere cok zarari var. Evde yapabilecegim sampuan veya bir bakim olarak bir seyler onerir misiniz? Diger sorum cildim cok yaglaniyor, bunun icin uygulayabilecegim bir sey tavsiye ederseniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Selinay,
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.. Bildiklerim, bana öğretilenler sizlerin de işine yarıyorsa ne mutlu bana:)
    Kan testinizin temiz çıkmasına çok sevindim. Saç dökülmesinin bir çok nedeni olabilir. Mevsimsel, beslenme ile alakalı, stresle alakalı, yıkama suyu, boya, fön, şampuan değişikliği, ıslakken saç taramak, vs.. Rahmetli annem saçlarının en gür, en sağlıklı olduğu dönemin üniversitedeyken okula ara verdiği yıl, sürekli elma ve taze fındık yediği için olduğunu söylerdi.
    Şimdi kendim bunu denemediğim için bir şey söylemem zor.. Ama o yıllarda beline kadar uzun ve canlı saçlarının olduğunu resimlerden biliyorum..
    Evde şampuan yapımı konusunda bir bilgim yok. Annem de şampuan kullanmayı sevmediğinden doğal zeytinyağlı sabun ile yıkardı saçlarını. İlk bir kaç banyoda saçları şampuanla yıkanmaya kıyasla daha sert ve mattılar fakat birinci ayın sonunda saçları neredeyse bebek saçı gibi yumuşak ve canlılardı. Saçlarının ve aç derisinin kendi öz formuna dönmesi için zaman geçtiğini ama buna değdiğini söylemişti..
    Cilt yağlanması ile ilgili olarak da en güzeli sabah kalktığınızda ve gece yatmadan önce yüzünüzü yıkayıp bir parça pamuğa damlatacağınız gül suyu ile silmek.. Ben de T bölgem için böyle yapıyorum..
    Umarım yardımcı olabilmişimdir..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Cevabinizi gorunce sevdigim birini gormuscesine sevindim :) Sadece blog yazmakla kalmayip size soru soranlara oyle guzel donusler yapiyorsunuz ki nasil mutlu olunmasin. Tavsiyenizle sabun kullanmaya basladim. Annenizin tecrubelerinden ben de faydalanmis oluyorum, cok sagolun. Herkes aile konusunda sizin kadar sansli olamiyor, her yazida cocugunuz olmak gecti icimden. Yine de bir sekilde yolumuz boyle kesisti, cok tesekkur ederim. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. Hayata nereden ve nasıl baktığımız ile doğru orantılı şans kavramı. Geçmişteki büyük zorluklar bugün beni ben yaptığı için şanslıyım. Geçmişi değiştiremeyiz. Geleceği bilemeyiz. Bu yüzden sadece şimdiki zamanı, bugünü yaşamayı tercih edip bunun için çaba sarf etmeliyiz. Değil mi?
    Sevgiyle,

    YanıtlaSil